Обмін та повернення

На всі товари, придбані в інтернет-магазині cobra.ua, поширюється дія Закону України "Про захист споживачів". Щоб запобігти непорозуміння просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

Відповідно до законодавства України є два випадки, в яких покупець можете повернути (або обміняти) придбаний товар:

Товар несправний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника);

Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні/використанні, збережена цілісність упаковки та розрахунковий документ.

Що робити у разі неналежної якості товару?

Для початку потрібна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності суттєвих недоліків.

Покупець має можливість повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника.

Якщо недоліки несуттєві, покупець має право безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.

Якщо результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи.

Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться з допомогою покупця.

Умови обміну та повернення товару належної якості?

Якщо з дня купівлі товару пройшло не більше 14 днів і на товарі немає слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркування, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлуатації).

Якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне упакування. Якщо при здійсненні покупки було видано картку постійного клієнта, вона буде анульована.

Не підлягають обміну та поверненню товари, що належать до списку, зазначеного в Додатку №3 до Постанови КМУ № 172.

Обміну та поверненню з розділу Розпродаж, Акція - товар не підлягає.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

купити будь-які інші товари, наявні з відповідним перерахунком вартості,

отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,

здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

При поверненні грошей розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються пізніше як протягом 7 днів із моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань із боку покупця.

За яких умов буде відмовлено у заміні товару на новий?

Якщо товар був в експлуатації та має дефекти або перебуває у неповній комплектації.

Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (касовий чи товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар.

З моменту покупки пройшло понад 14 діб.

Які права має покупець у разі придбання ним товару неналежної якості?

Покупець має право вимагати зменшення ціни товару.

Має право безоплатного усунення недоліків товару у відповідний термін.

Має декларація про відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Що потрібно зробити для повернення коштів?

Для повернення коштів, які були витрачені на придбання неякісного товару, покупцю необхідно подати продавцю за місцем купівлі товару відповідну заяву, де буде вказано вимоги покупця та причини повернення товару.

Крім причини у заяві обов'язково слід зазначити таку інформацію:

дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата та місце його видачі);

дані про товар (найменування товару, фабричний, (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість на дату продажу);

суму виданих за повернутий товар коштів.

Повернення коштів здійснюється з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 і лише за наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.

У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта) покупець формує повернення який складається з товару, заяви на повернення, чека або накладної номери банківської картки або рахунку.

Повернення коштів буде проведено банківським переказом протягом 12 робочих днів з дати отримання нами товару.